尖沙咀百利造姊妹裙(下)

之前同大家提講我早前去左尖沙咀百利造姊妹裙,上星期我就去左攞裙了,仲即場修改埋size,so far成個experience我都覺得唔錯,值得同大家介紹。

收貨時,每條裙上面都會有一個用碎布製的tag在裙內,客人可以在收裙後作一次修改,改好後店員就會將tag拆去。所以如果你想留到最後一刻先去改,咁就記得唔好整走個tag啦。不過由於我相信自己在2個月內都體重身型都唔會有太大上落,所以就選擇即時修改,免得又要行多轉(懶)

話說回來,以我自己case黎講,雖然話度身訂造,但我的裙一著上身就比較鬆身,無哂cutting ,同我之前試款時著個條感覺爭好遠,立刻心諗「唔係下話」…..店員整時過黎幫我睇位,拉上拉下,度好位即時幫我改返緊。而另一位姊妹選的是low cut,她的size就造得剛剛好,而家諗返,我相信係因為我選了一個較貼身的款,如果一開始就造到剛剛好,咁就有機會唔夠位改返闊,所以係國內廠製作時師傅係預大了的。

店員姨姨同我講,我所選的款色一向較少人選,連佢自己都好少同人講呢個款(可能佢sample個條係綠色,變相難吸引人去睇),但睇左我今次呢個真人示範後,覺得呢個款原來又幾elegant又唔易走光(至少唔使驚low cut向下移),更隨即掛好再影幾張相,等其他女仔都可以睇下。

除左貨品OK,我覺得店員姨姨的service也很細心,會提醒我因布料較薄及剪裁貼身,到時係內衣方面要留意(內附有胸墊的)

真人示範等我做姊妹個日先影相同大家分享,我地個個都選同色唔同款的裙,等你地睇下效果!而家就俾住齋裙大家睇睇先,另外就係鋪頭地址及電話(但個名我又唔記得左了,但我係去2樓個個地址😛 )

ImageImageImageImage

Leave a Reply

