休息是為了走更遠的路

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

好啦~我知我好耐都無update過呢個blog。上年三月到而家剛好一年,係呢一年入面都無點接過訂單,無生意?咁又唔係,正正相反係忙得過份,排山倒海的訂單令人抖唔過氣,連加入新原素都無時間安排。我相信休息是為了行更遠的路,係呢一年入面分別上過不同的workshop及吸收不同的生活知識、計劃Ritzy Day將來的路向,我唔想hea 住做,我想越做越好~

終於時間到了,我覺得自己ready重新營業,並加入不同的element,包括好多人向我查詢的花球襟花班,今年開始我會逐步開不同style的仿真花workshop,初步地點暫定元朗天水圍區,希望稍後可以安排到觀塘區開班。另外會慢慢加入鮮花服務、場地佈置,現有產品有新風格等。

當然,停左一年再開始,所有野我都要重頭黎過,包括人氣及rountine 安排,所以以上各種服務係逐步開始。有follow開小店的朋友會知我係一個唔鐘意over promoise的人,所以我唔會自誇咩都可以幫你做到,但我答應做到的就一定會deadline前做好。

呢個係我對自己及客人的承諾。

Leave a Reply

