淘寶襟花手花


新娘子在大婚前一星期找我訂造襟花手花和花戒指,本來已經怕未必夠時間造,想唔接單的,但同佢傾多2句自己又唔忍心拒絕她🙄

話說圖中左下的襟花手花是她從淘寶買來的襟花手花,原本諗住簡簡單單就算了,但到後來周遭的人好像有點意見,所以她才last minute 想訂造襟花手花戒指。戒指還好,但我手邊沒有深紅色的花,所以我就建議幫佢修飾早已經買下的襟花手花。

我把整個拆開重組擺位,簡單綴上一些小花草,成個感覺已經完全唔同,睇落高檔多了!(對⋯⋯我又係度讚自己🙈)。

Leave a Reply

